Stylonetka stylizuje: włoska marka okularowa

Ponad miesiąc temu brałyśmy udział w sesji fotograficznej promującej włoską markę okularową H1N1 (tak, wiemy z czym Wam się to kojarzy 🐷 🇪🇸). Sesja ta miała na celu przygotowanie firmy do wejścia na europejski rynek (poza Ukrainą i Białorusią). Na ten moment okulary są do zakupienia w salonie Optyk Studio w Bielsku.

Czym charakteryzuje się ta marka? Przede wszystkim są to oprawy z nakładkami przeciwsłonecznymi – producent do jednych opraw standardowo dodaje 2, 3 lub 4 nakładki. Nakładki te niejednokrotnie różnią się od kształtu samych opraw, co sprawia, że w ramach jednej pary otrzymujecie kilka różnych wcieleń.

A teraz mniej formalnie, nieco więcej o sesji i naszych wyzwaniach.

Największym wyzwaniem było wystylizowanie 3 modeli i ukazanie różnych ról, jakie pełnią w życiu zgodnie z hasłem kampianii ”

W życiu odgrywamy różne role, ale osobowość mamy tylko jedną. Wyrażaj ją wszędzie i codziennie.

Role:

🌺 Laura Luu Ly Myślińskaw pracy: social media specialist po pracy: freak modowy
🌺 Ola Schonobachw pracy: baristka, po pracy: malarka
🌺 Mateusz Kaczmarekw pracy: prezes, po pracy: rockman

Jak widzicie, to głównie kreatywne osobowości, które na co dzień wydają się zwyczajnymi ludźmi (praca-dom-praca-dom), a tak naprawdę po godzinach oddają się kreatywnym zainteresowaniom.

Barwny styl okularów podbił akcent kolorystyczny brystoli, które zabrała ze sobą fotografka, co też dopełniło efekt stylizacyjny.

Nie myślcie sobie, że od razu wpadłyśmy na te stylizacje, bo do sesji zdążyłyśmy jeszcze kilka razy je przekształcić. Testowałyśmy różne opcje i pozostawałyśmy w stałym kontakcie z fotografką, żeby sesja wypadła tak, aby wszyscy byli zadowoleni.

Musicie wiedzieć też, na czas trwania sesji nie byłyśmy tylko stylistkami modowymi. Zabawiłyśmy się także w stylistki opraw okularowych-naszym zadaniem było rownież dobranie odpowiednich opraw, tak by pasowały kształtem i kolorem do twarzy i urody.

Najbardziej wymagająca stylizacja? Modelka w roli malarki, gdzie musiałyśmy zamówić ogrodniczki i ubrudzić je farbami. Dodatkowe zadanie? Skompletowanie części rekwizytów, takich jak płyty winylowe, magazyny modowe. Największe zaskoczenie? Wnętrze studia fotograficznego „Wynajmij studio” z bogatym wyposażeniem i ciekawymi scenkami.

Dajcie znać, jak Wam się podobają efekty sesji, bo my mamy chrapkę na więcej tego typu projektów w stylu fashion!

Inne role odgrywane w trakcie sesji:

🌺 makijażystka: Viktoria Walusch MUA
🌺 męska garderoba – Dominik Polewko

Dziękujemy wszystkim za zaangażowanie i udaną współpracę! 🙂

PS. Wpis nie jest sponsorowany, jego przygotowanie wynika z chęci podzielenia się z Wami efektami kolejnych naszych stylizacyjnych projektów 🙂

1 komentarz dla artykułu “Stylonetka stylizuje: włoska marka okularowa

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *